El Fons Valencià per la Solidaritat ha organizado la jornada Construyendo el futuro que queremos. Recursos educativos para el desarrollo sostenible (programa), que tendrá lugar en Castellón el miércoles 3 de noviembre por la tarde en el marco del proyecto In/Sostenible. En la sesión participará la directora de la Cátedra Interuniversitaria de Nueva Transición Verde en la Universidad de Valencia, Aurora Pedro, con la ponencia Universidades sostenibles y la importancia de la Agenda 2030 en el ámbito educativo, a partir de las 17:15 h.
La jornada empezará a las 17 h con la presentación, a cargo de Álvaro Escorihuela, concejal de Sostenibilidad y Transición Ecológica del Ayuntamiento de Vila-real; Patricia Puerta, vicepresidenta de la Diputación de Castellón y diputada provincial del Área de Acción Social y Mª Carmen Ribera Soriano, concejala de Bienestar Social, Dependencia, Infancia y Cooperación del Ayuntamiento de Castelló. A continuación, y después de la intervención de Pedro, habrá una mesa redonda de experiencias con el título Sostenibilidad: una apuesta necesaria y transversal en el ámbito educativo, con Susana Sorlí, técnica de Sostenibilidad y Medio Ambiente del Ayuntamiento de ‘Almassora; Virginia Gavaldá, del CEIP Lope de Vega de Nules; Mónica Chanzá, coordinadora de Sostenibilidad del IES Sierra de Irta de Alcalá de Xivert y Josep Maria Sanchís, asesor del CEFIRE (CTEM). A las 19:15 h, una visita interactiva de la exposición IN/SOSTENIBLE. Un camino hacia la sostenibilidad dará paso a la clausura (19.45 h), que incluirá un vino de honor con productos de proximidad.
Para inscribirse, basta con enviar un correo electrónico a oficina@fonsvalencia.org facilitando el nombre y apellidos, DNI, correo electrónico, teléfono de contacto, institución y cargo.
El Fons Valencià per la Solidaritat ha organitzat la jornada Construint el futur que volem. Recursos educatius per al desenvolupament sostenible (programa), que tindrà lloc a Castelló dimecres 3 de novembre de vesprada en el marc del projecte In/Sostenible. En la sessió participarà la directora de la Càtedra Interuniversitària de Nova Transició Verda a la Universitat de València, Aurora Pedro, amb la ponència Universitats sostenibles i la importància de l’Agenda 2030 en l’àmbit educatiu, a partir de les 17.15 h.
La jornada s’encetarà a les 17 h amb la presentació, a càrrec d’Álvaro Escorihuela, regidor de Sostenibilitat i Transició Ecològica de l’Ajuntament de Vila-real; Patricia Puerta, vicepresidenta de la Diputació de Castelló i diputada provincial de l’Àrea d’Acció Social i Mª Carmen Ribera Soriano, regidora de Benestar Social, Dependència, Infància i Cooperació de l’Ajuntament de Castelló. A continuació, i després de la intervenció de Pedro, hi haurà una taula rodona d’experiències amb el títol Sostenibilitat: una aposta necessària i transversal en l’àmbit educatiu, amb Susana Sorlí, tècnica de Sostenibilitat i Medi Ambient de l’Ajuntament d’Almassora; Virginia Gavaldà, del CEIP Lope de Vega de Nules; Mónica Chanzá, coordinadora de Sostenibilitat de l’IES Serra d’Irta d’Alcalà de Xivert i José Maria Sanchís, assessor del CEFIRE (CTEM). A les 19.15 h, una visita interactiva de l’exposició IN/SOSTENIBLE. Un camí cap a la sostenibilitat donarà pas a la cloenda (19.45 h), que inclourà un vi d’honor amb productes de proximitat.
Per a inscriure’s, només cal enviar un correu electrònic a oficina@fonsvalencia.org facilitant el nom i cognoms, DNI, correu electrònic, telèfon de contacte, institució i càrrec.